http://www.youmaker.com/

Tears in Heaven (淚灑天堂) - Eric Clapton

Would you know my name if I saw you in heaven
如果我能在天堂見到你 你會知道我的名字嗎
Will you be the same, if I saw you in heaven
如果我能在天堂見到你,你是否依然如昔
I must be strong and carry on
我必需堅強 , 日子還是要過下去
Cause I know I don't belong here in heaven
因為我知道天堂不是現在我要去的地方
Would you hold my hand if I saw you in heaven
如果我能在天堂遇見你,你會握住我的手嗎
Would you help me stand if I saw you in heaven
如果我能在天堂遇見你,你會幫我站立起來嗎
I'll find my way through night and day
我會找到自己繼續過日子的方法
Cause I know I just can't stay here in heaven
因為我知道我不能待在天堂
Time can bring you down,
時間可以打擊你
time can bend your knees,
時間可以使你屈服
time can break your heart
時間也可以使你心碎
Have you beggin please beggin please
你只要祈禱 , 請你衷心地祈禱
Beyond the door there's peace I'm sure.
在這扇門後即可見到平和
And I know there'll be no more tears in heaven.
而且我知道我不再淚灑天堂..


我想我英文課應該是唱這首吧
arrow
arrow
    全站熱搜

    喬妤傑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()