Longing for you day and in dream
不分晝夜總是渴求著你
I'm hoping you are here and leading my way
殷盼你在此為我領航
You steers my road anytime I need
你總在我需要時引領著我
If you walk away, I will follow you
你亦步我亦趨
Trying my life With your sacred gifts you gave to me
帶著你的神秘賀禮來探索我的生活吧
I won’t vain and succeed it as your precious soul
有你珍貴的靈氣為伴 我將會功成名就而不致徒勞無功
Holding your hand
緊握著你的手
And I'm walking through the all of the world
Carrying your wish like the Venus in the dim sky
就像矇矓天際的維納斯般
我會珍擁著你的願望
將足跡遍佈全世界


很好聽的一首歌
之前就在小君的網誌裡聽過
現在又聽到
就放上來啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    喬妤傑 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()