我超愛的一首歌!!



Summer has come and past.
夏天來了又走了
The innocent can never last.
天真從不持久
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我

Like my fathers come to pass,
就像我父親已去世七年
Seven years has gone so fast.
似箭的七年轉眼不見
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我

Here comes the rain again,
又下雨了
Falling from the stars.
從星空落下
Drenched in my pain again,
再次在我的苦痛中浸濕
Becoming who we are.
成為我們如今的模樣
As my memory rests
我的回憶停止
But never forgets what I lost.
但永遠不會忘記我失去了什麼
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我

Summer has come and past.
夏天來了又走了
The innocent can never last.
天真從不持久
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我

Ring out the bells again.
鈴聲再次響起
Like we did when spring began.
就像我們在初春時做的
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我

Here comes the rain again,
又下雨了
Falling from the stars.
從星空落下
Drenched in my pain again,
再次在我的苦痛中浸濕
Becoming who we are.
成為我們如今的模樣
As my memory rest,
我的回憶停止
But never forgets what I lost.
但永遠不會忘記我失去了什麼
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我

Summer has come and past.
夏天來了又走了
The innocent can never last.
天真從不持久
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我

Like my fathers come to pass.
就像我父親已去世二十年
Twenty years has gone so fast.
似箭的二十年轉眼不見
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我
Wake me up when September ends.
九月結束時請叫醒我

這是他頗長的mv
arrow
arrow
    全站熱搜

    喬妤傑 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()